3 Rufnummern aktiv, davon keine registriert

vor 4 Jahren

Hallo,

seit kurzem geht keine Telefonie mehr.

Bei ausgehenden Anrufen zeigt das Telefon "keine Verbindung" an.

In der Fritz Box wird mir angezeigt "3 Rufnummern aktiv, davon keine registriert"

Internet geht aber einwandfrei.

Das Problem kam plötzlich - gestern hat noch alles funktioniert... Ein Neustart der Fritz Box hat nichts gebracht.

Was kann ich noch tun? Liegt vielleicht außerhalb eine Störung vor?

Vielen Dank für die Unterstützung,

Grüße,

kev

629

9

  • vor 4 Jahren

    @kev27 schau mal deine PN an, Brief oben rechts unter Deinem Avatar oder klick auf den Link https://telekomhilft.telekom.de/t5/notes/privatenotespage Gruß Andi

    5

    Antwort

    von

    vor 4 Jahren

    Hallo @kev27 

     

    Das könnte was Größeres sein, siehe dazu auch hier.

    Antwort

    von

    vor 4 Jahren

    oje...

    Antwort

    von

    vor 4 Jahren

    @kev27 ja die Zuleitung ist auserhalb und ei Techniker muß ins Haus, melde Störung wenn Du wieder da bist

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

  • vor 4 Jahren

    Hallo @kev27,

    sofern du dein Profil befüllen magst und mir mitteilst, wann wir das Thema gemeinsam angehen können, übernehme ich hier gerne, sobald du wieder da bist.
    Falls gewünscht, können wir auch eine vorrübergehende Rufumleitung einstellen.

    Vielen Dank für die fixe Prüfung @Chill erst mal!

    Viele Grüße
    Marcel M.

    2

    Antwort

    von

    vor 4 Jahren

    Hi Marcel,

    seit heute morgen funktioniert wohl wieder alles wie gewünscht - das war wohl tatsächlich eine größere Störung - auch viele Bekannte aus der näheren Umgebung waren betroffen...

    ist dann bei meinem Anschluss trotzdem noch was im argen? funktionieren tut jetzt zumindest alles wieder

     

    Antwort

    von

    vor 4 Jahren

    @kev27,

    vielen Dank für die Rückmeldung. Es freut mich, dass der Anschluss wieder funktioniert.
    Ich gehe nicht davon aus, dass es noch weitere Schwierigkeiten gibt, konnte mir allerdings auch noch keinen Einblick verschaffen, da das Profil nicht befüllt ist.

    Viele Grüße
    Marcel M.

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Uneingeloggter Nutzer

Frage

von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Keine Tags gefunden!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.