Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
English help - Cancelation of prepaid and setup Gültigkeitsdatum Opt-in
vor 3 Jahren
I am trying to call the mobile hotline. But even though it is an "english" no english spoken.
I am trying to transfer my prepaid phone to another provider. The provider told me " expiration date opt-in" is not set. And they get rejections of the porting request.
Please I would like your help on that! and I have spent numerous hours waiting on the mobile hotline, where always nobody speaks english
233
0
5
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 3 Jahren
1838
0
3
Gelöst
123
0
2
Gelöst
140
0
3
vor 2 Monaten
482
2
3
vor 4 Jahren
294
0
5
Marcel2605
Community Guide
vor 3 Jahren
Hello @billias
then it's best to wait for a team. A little patience
@telekomhilft
1
0
Nico B.
Telekom hilft Team
vor 3 Jahren
Is there a better time for you to have a phone call with me?
If so, please tell me.
Kind regards
Nico B.
4
2
Ältere Kommentare anzeigen
billias
Antwort
von
Nico B.
vor 3 Jahren
@telekomhilft
0
Nico B.
Telekom hilft Team
vor 3 Jahren
You already set up the Opt-In so I'm guessing everything is fine now?
Kind regards Nico B.
0
0