[English] Incomplete contract cancellation
vor 3 Jahren
I requested a cancellation of home phone and internet contract. Instead, my billing account was removed, service remains active, and there is a growing negative balance on my account.
Is there a customer service representative who could discuss this issue in English?
156
0
2
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 3 Jahren
421
0
2
vor einem Jahr
117
0
2
vor 3 Jahren
1405
0
4
vor 5 Jahren
399
0
4
wolliballa
vor 3 Jahren
@Turner C. Welcome on board.
Just to mention: I sent a 'wake-up ping' towards the team. Just a litte patience, they are quite busy these stormy Corona days.
4
1
Sören G.
Telekom hilft Team
Antwort
von
wolliballa
vor 3 Jahren
Hi @Turner C.,
unfortunately, I wasn't able to reach just now. When would be a good time for a call?
Kind regards
Sören G.
2
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
wolliballa
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Turner C.