Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
I need a callback in English for my new connection set-up
vor 3 Monaten
Hello Telekom Team,
I upgraded my contract from MagentaZuhause M to L and trying to set-up my connection but it looks like it's not working.
Also, I returned my old devices, but I am still being charged for them.
If an agent who speaks English can please call me for support.
Many thanks in advance.
550
0
12
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 4 Jahren
847
0
3
601
0
1
vor 10 Monaten
96
0
1
vor 2 Jahren
576
0
2
Gelöst
vor 3 Jahren
367
0
4
muc80337_2
Community Guide
vor 3 Monaten
Normally there is no need to change anything, including the router.
Unfortunately you do not tell us anything about the old one and the new one.
(I am a Telekom customer, as most forum members)
0
11
Ältere Kommentare anzeigen
Timur K.
Antwort
von
muc80337_2
vor 2 Monaten
@Effa
Great, we were happy to help 😊 If there's anything else, you can always get in touch here 👍🏽
Best regards
Timur
0