Ihr Gerät ist aktuell nicht mit einem Telekom Anschluss verbunden über den wir Sie identifizieren könnten meinmagenta app for android
vor 2 Monaten
Hello! I have a problem with the My Magenta app, after the last update I can't go or used into the menu anymore, it keeps loading and as a result I get this message: "I am not currently using a Telecom account to identify myself - Ihr Gerät ist aktuell nicht mit einem Telekom Anschluss verbunden über den wir Sie identifizieren könnten "
I tried deleting the cache, reinstalling app. Nothing helped.
Please tell me how to fix this?
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vor 2 Monaten
WLAN / Wifi is activated in your Android device, and you are connected to your Telekom home internet access?
1
Antwort
von
vor 2 Monaten
WLAN / Wifi ist auf Ihrem Android-Gerät aktiviert und Sie sind mit Ihrem Telekom-Heim-Internetzugang verbunden?
WLAN / Wifi is activated in your Android device, and you are connected to your Telekom home internet access?
Das funktioniert grundsätzlich auch mit mobilen Daten, gerade noch mal ausprobiert.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
vor 2 Monaten
yes. at home i have Vodafone internet
2
Antwort
von
vor 2 Monaten
In this case, you have to temporarily disable WiFi on your phone and use your mobile data connection for signing in into the app.
Antwort
von
vor 2 Monaten
Hello @user_174b88,
welcome by us in the community.
Did you turn off the router, and then on again? When do you have time? I would like to contact you.
Greetings Khaled A.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von