Gelöst
Internet connection not active
vor 4 Jahren
Hello,
I received a call today that my internet is active now. So I connected the router and set it up but internet does not work and it gives a message.
dieser internetanschluss ist zur zeit nicht aktiv. Bitte führen Sie eine Anschlussprüfung durch und wissen Sie uns mit dem Ergebnis.
The interesting thing is, I can connect to the webpage " http://kundencenter.telekom.de " and check my contract details. But I cannot connect to any other websites.
So now I don't know what's the problem. Could the Telekom Service team can check the problem? Let me know if i need to provide any more information.
644
0
19
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
714
0
1
vor 8 Monaten
264
0
2
vor 10 Monaten
88
0
4
Akzeptierte Lösung
Sören G.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
Tooba Shahzad
vor 4 Jahren
thank you for the pleasant call. The technician had troubles enabling you internet connection remotely. The new appointment will be tomorrow 13th November from 08:00 am -12:00. He needs access to your internet socket in your flat and the APL (the internet connection point).
If you are in need of further assistance please let me know.
Kind regards
Sören G.
2
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Sören G.
Akzeptierte Lösung
Tooba Shahzad
akzeptiert von
vor 4 Jahren
Just wanted to update that technician came today and resolved the issue. Thank you for your support.
5
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Tooba Shahzad