Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
internet disconnects
vor 4 Monaten
I have been a user for many years, and it often happens to me that 2 to 3 days a week the internet goes out every 5 minutes. I spent a lot of money on new routers and modems the problem always comes back. Sometimes there won't be a single interruption for the whole month, but sometimes it's simply unbearable.... the last two days it's been constantly cracking
134
0
3
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 3 Jahren
948
0
1
vor 5 Jahren
631
0
6
Gelöst
vor 2 Jahren
1755
0
2
Gelöst
vor 2 Jahren
2039
0
5
vor 6 Jahren
3553
0
1
Chill erst mal
5 Sterne Mitgestalter
vor 4 Monaten
Hier Kannst Deine Leitung mal Vorprüfen und auch eine Meldung absetzen
https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen
@mario.kristic
1
0
Frustrierter Helfer a.D.
5 Sterne Mitgestalter
vor 4 Monaten
@mario.kristic
The most important informations are missing.
- Did you already inform the hotline about your a.m. problem? -
Both the hotline and the Telekom team here employ staff who speak English.
- Has a technician already checked the connection?
- Tariff and booked speed?
(übersetzt mit DeepL)
- Error messages from the unnamed router?
0
1
Christian Ha.
Antwort
von
Frustrierter Helfer a.D.
vor 4 Monaten
Hey there @mario.kristic!
We're more than happy to check up on your connection! I'd suggest to carry on the conversation on the phone and discuss further details there.
Would tomorrow work for you at all? Please let us know, if there is a specific timeframe works for you!
Kind regards
^Christian
0