Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
internet stops working frequently in the last few weeks
vor 2 Jahren
Hello, for some reason the internet stops working almost every day at least 4 or 5 times a day at my house for the last few weeks
I have had Telekom in my home for more than one year, but these problems start happening around the last 8 weeks
385
0
10
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 4 Jahren
196
0
5
Gelöst
vor 3 Jahren
375
0
4
vor 9 Monaten
56
0
1
91
0
1
lejupp
5 Sterne Mitgestalter
vor 2 Jahren
There are a lot of potentials issues that can cause this, it's probably best to look at your own side (router, cabling etc.) of things before calling support.
Can you tell what type of contract (VDSL, fiber) and speed you have? Also, what router model are you using?
0
2
Ältere Kommentare anzeigen
lejupp
Antwort
von
lejupp
vor 2 Jahren
In that case, I'd go for @teezeh 's suggestion above.
1
teezeh
Community Guide
vor 2 Jahren
Self-service options: You can initiate a line check from https://www.telekom.de/kundencenter or from the MeinMagenta app on your phone and report and report an incident if necessary.
Best wishes,
Thomas
8
6
Ältere Kommentare anzeigen
Henrique Silva
Antwort
von
teezeh
vor 2 Jahren
@Sören G. Thanks for the support
1