My internet is not working from 26/05/2022
vor 3 Jahren
My internet is not working from 26/05/2022
My access Number is xxxxxxxxxxxx
I restarted the router but it is not helping
[private number deleted]
332
0
9
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 7 Monaten
34
0
1
vor 3 Monaten
41
0
2
vor einem Jahr
431
0
3
vor 3 Jahren
2493
0
2
Beliebte Tags letzte 7 Tage
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.
Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.
vor 3 Jahren
@Sindhuja: Welcome to the Community! Please check your connection and then report a fault.
https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen
Best regards Ulrich
8
von
vor 3 Jahren
Hello @Sindhuja,
unfortunately I didn't reach you.
As I can see, you're still offline. We have to talk about an appointment for a technician.
But before that, could you tell me what type of router you're using? And did you check the cable, if it's plugged in correctly?
I'm looking forward to your reply.
Kind regards Inga Kristina J.
von
vor 3 Jahren
I checked the cable and restarted the router too. Still I am having issue with the connection.
Router Type is Telekom Speedport Smart 3 R weiss
I am working from home.Could you please help me with prioritizing this and setup an appointment anyday this week.
@Inga Kristina J.: zur Info!
0
von
vor 3 Jahren
Hallo @Sindhuja,
thank you for your reply.
I am pleased to help you.
When do you have time?
I would like to contact you to check the connection.
Greetings Khaled A.
Uneingeloggter Nutzer
von
Uneingeloggter Nutzer
von