Gelöst

Schaltung nicht erfolgt - Kundendienst nicht erreichbar

vor 3 Jahren

Hallo,

 

am 17.05.2022 hätte die Schaltung meines neuen Magenta Zuhause Regio Tarif erfolgen sollen. Leider ist dies nicht passiert. Gestern rief ich bereits beider Magenta Regio Hotline an, ohne Erfolg. Auch heute versuchte ich es erneut, der Kundendienst ist jedoch nicht erreichbar. Ich habe gestern auch schon eine E-Mail an magentazuhauseregio@telekom.de gesendet. Auch hier hat mir keiner geantwortet. Was ist da los?

Kundennummer habe ich im Profil hinterlegt.

 

VG

famharms

328

6

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 3 Jahren

    @famharms 

    Leider kann Dir hier nur die Regio Hotline helfen:

    0800 33 06807.

    2

    Antwort

    von

    vor 3 Jahren

    Hallo @famharms,

     

    in dem Fall sind wir tatsächlich ein wenig limitiert. Wir haben hier auch nur die Möglichkeit die zuständige Abteilung zu informieren, dass du dich gemeldet hast.

     

    Dafür müssen wir einmal telefonieren. Wann passt dir ein Rückruf?

     

    Gruß

    Sören G.

    Antwort

    von

    vor 3 Jahren

    Guten Morgen,

    es wäre klasse, wenn Sie die zuständige Abteilung verständigen können. Ab 13 Uhr bin ich gut erreichbar.

    VG 

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

245

0

1

Gelöst

in  

421

0

4

Gelöst

in  

740

0

4

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.