Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
Schnell device data rechagre
vor 26 Tagen
Hello!
i have been given a new device to use internet as my interner service at home is not activated. My volume is finished and i have been told i can renew until my connection activated.
I found no help or person to renew the data. Kindly help me out
73
0
1
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 2 Monaten
418
0
1
vor 8 Monaten
255
0
4
392
0
2
vor 5 Monaten
172
0
5
Gelöst
340
0
1
Akzeptierte Lösung
Belana M.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
Belana M.
vor 25 Tagen
Hello @FAIZAN,
thank you for the nice call. If you have any further question about fiber optics, feel free to let me know.
Have a nice day. 🎄😊
Kind regards
Belana
0
0