Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Speedport Pro unable to establish DSL tunnel
vor 4 Jahren
Hello,
My Speedport Pro is unable to establish a DSL tunnel. I am currently running on LTE . I've tried to reset the device multiple times and reestablishing the connection with no success. The device originally had three yellow lights and then went to one green and one yellow. I have entered in the correct DSL access data. Is my device faulty, is the telephone port bad, or is the DSL servers no good in my area? Please help.
412
0
4
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 2 Jahren
198
0
2
vor 4 Jahren
344
0
3
vor 3 Jahren
1373
0
4
324
0
2
Gelöst
vor 2 Jahren
718
0
2
vnguyen297
1 Sterne Mitglied
vor 4 Jahren
0
0
Nico B.
Telekom hilft Team
vor 4 Jahren
Since when did this issue occur?
Has it worked before?
When can I call you regarding this situation?
Kind regards Nico B.
0
2
Ältere Kommentare anzeigen
Nico B.
Antwort
von
Nico B.
vor 4 Jahren
Feedback about the replacement would be great.
Kind regards Nico B.
0