Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Speedport Smart 3 Installation
vor einem Jahr
Hello.
I got my Speedport Smart 3 and while reading the instructions, I noticed that I need to have a telephone outlet in my room. The problem is that I rent the room and I don't have a telephone outlet. The appointment for the technician is tomorrow. Will the outlet be installed by the technician? If not, should I cancel the appointment? Is it impossible to have a connection without a network cable and DSL cable?
Kind regards,
Teymur Babazade.
134
0
9
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 4 Jahren
685
0
3
286
0
1
Gelöst
3221
0
1
3085
0
2
vor 4 Jahren
340
0
3
Chill erst mal
5 Sterne Mitgestalter
vor einem Jahr
@tmrbbzd in der Regel macht das der Techniker, bei viel Aufwand und wenn kein Provesorium möglich ist wird das morgen nichts werden. Lass den Techniker kommen und der soll sich das ansehen.
VG
0
1
tmrbbzd
Antwort
von
Chill erst mal
vor einem Jahr
If it's impossible, do I need to pay the fine?
0
Chill erst mal
5 Sterne Mitgestalter
vor einem Jahr
@tmrbbzd no it´s not your problem
0
0
tmrbbzd
1 Sterne Mitglied
vor einem Jahr
Great, thank you! One more thing. On the appointment page, it says "Please ensure access to your house connection". What does that mean? I saw the example pictures for the house connection, but I don't know if I have one.
0
5
Ältere Kommentare anzeigen
Malte M.
Antwort
von
tmrbbzd
vor einem Jahr
@tmrbbzd,
there is a way to get this information to the technician.
Have you already ordered your new landline?
Kind regards
Malte M.
0