ständige Internetunterbrechungen Fehlercode R006-1
4 years ago
Hallo zusammen, also habe ich den ganzen Tag über ständige Internetunterbrechungen. Ich habe dieses Problem mehrmals per Online-Ticket gemeldet und nach einer Woche oder so sagen sie nur, dass es behoben ist, aber das ist es nicht.
diese Lösungen wurden gemacht:
Natürlich den Router neu gestartet
neuen Router bestellt
Die automatische Ferndiagnose/Reperatur des Anschlusses über die Telekomwebsite
Speedport_Smart_4_2022-02-01_SystemMessages.txt
1311
0
19
This could help you too
5 years ago
664
0
2
6 years ago
280
0
1
3 years ago
251
0
1
1 year ago
270
0
2
6 years ago
452
0
3
Popular tags last 7 days
You might also be interested in
Request purchasing advice
Fill out our online contact form quickly and easily so that we can advise you personally in a timely manner.
View offers
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.
4 years ago
Hallo @VladislavM
Um helfen zu können, benötigen wir noch einige Informationen:
0
18
from
4 years ago
0
from
4 years ago
@VladislavM,
thank you for the call.
Like discussed, the next appointment will be tomorrow between 9am and 1pm.
If it doesn't change anything, please make sure to contact us again.
Kind regards
Nico B.
0
from
4 years ago
Hi,
So it is happening again after around one week internet disappearing for not reason. Was working perfectly but sadly it is back again.
0
Unlogged in user
from
Unlogged in user
from