Solved

Cashback Registrierung nicht möglich

2 years ago

Hallo,

 

ich habe am 27.12.22 einen neuen Mobilfunkvertrag abgeschlossen. Der Registrierungszeitraum für das Cashback (240€) ist bis 31.01.2023 auf der Seite Registrierung zur Cashback-Aktion | Telekom angegeben. Wenn ich aber den Zeitraum (23.11. – 31.12.2022 240 € Cashback) ausgewählt habe und auf "Zur Registrierung" klicke geht es nicht weiter und ich bleibe auf dieser Seite. Getestet mit Edge und Chrome. Was kann ich tun? Bitte ggfs. einen funktionierenden Link für die Registrierung zur Verfügung stellen.

 

Danke

 

Ralf

2023-01-03 13_08_01-Registrierung zur Cashback-Aktion _ Telekom und 2 weitere Seiten - Profil 1 – Mi.png

503

4

  • Accepted Solution

    accepted by

    2 years ago

    Ich denke da liegt tatsächlich ein Fehler auf der Seite vor, das gebe ich mal an das Team weiter.

    Der Link hinter "zur Registrierung" passt auch nicht zur Aktion, der lautet nämlich:https://www.telekom.de/kontakt/e-mail-kontakt/mobilfunk/cashback-apple-aktionswochen

    1

    Answer

    from

    2 years ago

    Da hat wohl jemand Hand angelegt, heute Nachmittag hat die Registrierung funktioniert!

     

    Vielen Dank

    Unlogged in user

    Answer

    from

This could help you too

Solved

in  

149

0

2

in  

359

0

4

Solved

in  

439

0

2

in  

150

0

1

Solved

in  

674

0

6

Popular tags last 7 days

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.