We use cookies and similar technologies (including
) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.
By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.
Find more information in the Privacy Policy and Partner List.
Use of Utiq technology powered by your telecom operator
We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).
The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.
It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).
The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:
- on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
- on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.
By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.
You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.
Anonymous User
vor 4 Jahren
Hallo @Joanadeibel04
Sie können mit einer sofortigen Lieferung rechnen, wenn Apple die bestellten Geräte liefert.
Da aber keiner weiß, wann das Apple macht, kann ihnen auch keiner eine Auskunft geben.
Nachtrag:
Die Sendungsnummer bekommen Sie per SMS wenn das Paket gepackt wurde und versandfertig ist.
Hinsichtlich der Sendungsnummer habe ich noch folgenden Tipp: Die Sendungsnummer kann die Telekom nur dann per SMS bei Versand des Produktes zuschicken, wenn im Kundencenter unter den Infoservices das Häkchen für Kontakte via SMS gesetzt wurde. Ist dies nicht der Fall, kann Ihnen leider auch keine Sendungsnummer zugeschickt werden.
0
5
2 ältere Kommentare laden
OskarInDerTonne
Antwort
von
Anonymous User
vor 4 Jahren
Allerdings mit "Cellular" wäre gerade Lieferbar. Die Frage hier ist halt nur, ob es die 120€ Aufpreis einem Wert ist.
1
Joanadeibel04
Antwort
von
Anonymous User
vor 4 Jahren
Ja das habe ich schon gesehen. Danke
aber die 120€ Aufpreis ist es mir nicht wert, da ich die Mobilfunk Variante nicht wirklich benutzen werde. Habe das IPad ja schon bestellt, dann heisst es wohl abwarten
0
Christoph T.
Telekom hilft Team
Antwort
von
Anonymous User
vor 4 Jahren
Hi @Joanadeibel04,
herzlich willkommen in unserer Telekom hilft Community. Wie die anderen User hier auch schon geschrieben haben, bekommen wir leider nicht genügend Geräte in kurzer Zeit geliefert. Daher kann ich dich hier auch nur weiter um Geduld bitten. Ich drücke die Daumen, dass du es bald geliefert bekommst.
Viele Grüße
Christoph T.
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Anonymous User
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von
Joanadeibel04