We use cookies and similar technologies (including
) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.
By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.
Find more information in the Privacy Policy and Partner List.
Use of Utiq technology powered by your telecom operator
We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).
The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.
It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).
The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:
- on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
- on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.
By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.
You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.
Käseblümchen
8 years ago
Keine Ahnung, wie du dich ins Kundencenter einloggst, aber bei mir stehen die Prepaid-Guthaben gleich auf der Startseite.
Nicht ausgeschlossen, dass man da vorher was einrichten muss.
https://www.telekom.de/kundencenter/startseite
0
3
heidi.huttner.9
Answer
from
Käseblümchen
8 years ago
Hm, bei mir steht da gar nichts - nur die Daten vom Festnetzanschluss.
Danke für die Antwort
0
Käseblümchen
Answer
from
Käseblümchen
8 years ago
Also ist im Kundencenter dein Mobil-Anschluss noch nicht mit dem Festnetz-Anschluss verbunden
Ich erinnere mich dunkel, dass ich so was schon vor Jahren mal gemacht habe.
Sicher meldet sich noch einHelfer, der dir dabei behilflich sein kann.
0
Mikko
Answer
from
Käseblümchen
8 years ago
Hallo @heidi.huttner.9,
warum der Mobilfunkvertrag im neuen Kundencenter nicht angezeigt wird, kann mehrere Gründe haben.
Bitte gehe mal ins alte Kundencenter unter https://mein.t-mobile.de und klicke dort rechts auf "Mobilfunk-Verknüpfungen".
Ist dort der Mobilfunkvertrag bereits verknüpft? Falls nicht kannst du ihn dort verknüpfen.
Wenn schon eine Verknüpfung besteht, ist meine Frage, ob diese als "Vertragspartner" oder "Nutzer" besteht. Die Verknüpfung sollte als "Vertragspartner" bestehen. Früher reichte auch eine Nutzerverknüpfung zum Einsehen des Guthabens, das ist im neuen Kundencenter nicht mehr der Fall.
Wenn der Vertrag nur als "Nutzer" verknüpft ist, gibt es dort die Schaltfläche "erweiterten Service nutzen"? Damit könntest du den Vertrag zum "Vertragspartner" hochstufen.
Falls diese Hinweise noch nicht weiterhelfen, nenne mir bitte mal den Namen deines Tarifs. Handelt es sich dabei um einen Original-Telekom-Tarif oder evtl. um einen von congstar oder mobilcom-debitel?
0
Unlogged in user
Answer
from
Käseblümchen
Stefanie W.
Telekom hilft Team
8 years ago
schauen Sie sich am besten den Beitrag von @ jla959 an und gehen die genannten Tipps einmal durch und geben uns im Anschluss eine Rückmeldung, ob Sie die Verknüpfung herstellen konnten.
Viele Grüße
Stefanie W.
0
0
Unlogged in user
Ask
from
heidi.huttner.9