Gelöst

Kündigung BigTV

vor 5 Jahren

Hallo Redaktionsteam,

 

ich möchte BigTV kündigen und habe mich im Kunden-Center durchgeklickt bis zu den Fernseh-Paket-Optionen. Wenn ich dort aber auf Abmelden gehe, kommt diese Fehlermeldung: "Entschuldigung, das hätte nicht passieren dürfen. Redaktionsfehler: Fehlende Offer für Geschäftsfall Kündigung".

Können Sie das bitte klären? Danke...

Letzte Aktivität

vor 5 Jahren

von

1063

1

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 5 Jahren

    Hallo @VeBr,

    sollte die Kündigung über das Kundencenter nicht funktionieren, kannst du die BIG TV Option auch HIER kündigen!

     

    0

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

vor 5 Jahren

in  

361

0

4

Gelöst

vor 5 Jahren

in  

183

0

3

Gelöst

in  

176

0

2

Gelöst

in  

567

0

2

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Keine Tags gefunden!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.