Gelöst

Magenta TV 2.0 auf PC oder Laptop schauen

vor 9 Monaten

Hallo!

 

Ich habe den Tarif Magenta TV Smart gebucht und schaue mit der Magenta TV One (2. Gen.) über den heimischen TV fern.

Nun möchte ich aber auch unterwegs, z.B. im Ferienhaus auf dem Windows Laptop fernsehen. Ok, eine App wie bei anderen Anbietern gibt es nicht. Aber es soll ja über die Webseite https://web.magentatv.de/ via Browser (Firefox) gehen.

 

Allerdings funktioniert das nicht bei mir. Ich kann mich zwar mit den Login-Daten mit denen ich auch mit Magenta TV registriert bin einloggen, werde aber aufgefordert einen Vertrag abzuschließen obwohl ich den ja habe.

Was ist da zu tun?

2100

17

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 9 Monaten

    Für 2.0 lautet die Adresse https://web2.magentatv.de/

    1

    Antwort

    von

    vor 9 Monaten

    Mister Burny

    Für 2.0 lautet die Adresse https://web2.magentatv.de/

    Für 2.0 lautet die Adresse https://web2.magentatv.de/

    Mister Burny

    Für 2.0 lautet die Adresse https://web2.magentatv.de/


    Auch da heißt es:

    Buchung erforderlich

    Um MagentaTV voll nutzen zu können müssen Sie einen MagentaTV Tarif buchen.

     

    Ich habe nochmals kontrolliert, ob ich bei MagentaTV mit der Mailadresse eingeloggt bin mit der ich da auch registriert bin. Ja, alles richtig aber kein TV.

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

in  

20236

0

4

in  

305

0

4

Gelöst

in  

709

0

4

Gelöst

in  

625

0

8

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Keine Tags gefunden!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.