MagentaTV Fernbedienung für AppleTV bestellen

vor 2 Jahren

Hallo @Sonja K.,

ich würde gern für mein Apple TV die Magenta TV Fernbedienung bestellen.

Wenn ich die Fernbedienung in den Warenkorb gelegt habe, soll ich mich einloggen und erhalte dann eine Fehlermeldung, da ich keinen Festnetzvertrag besitze.

Ich bin Mobilfunk-Kunde und nutze Magenta TV unabhängig vom Internetanbieter. Leider wird mein Wohnort nicht von euch versorgt - sonst hätte ich auch einen Festnetzvertrag bei euch 😉.

Wie komme ich jetzt an die Fernbedienung?

Ohne Login kann ich auch nicht bestellen, da ich ja keine Festnetznummer bei euch besitze.

 

Vielen Dank schonmal für deine Hilfe.

348

10

  • vor 2 Jahren

    Guten Abend @p_schumann

     

    hast du es über diese Seite versucht und es klappt trotzdem nicht? Dann schlage ich vor, dass du dir einen Telekom Login erstellst. Unter der Verlinkung findest du eine genaue Erklärung und wirst auch zur Registrierung geführt. 🤗

     

    Lieben Gruß

    Diandra S.

    9

    Antwort

    von

    vor 2 Jahren

    Hey @p_schumann,,

     

    vielen Dank für das freundliche Gespräch. Wie besprochen, habe ich den Auftrag für dich eingestellt.

    Sollte es noch Rückfragen oder weitere Anliegen geben, melde dich hier gerne wieder bei uns.


    Beste Grüße

    Mario Sa.

    Antwort

    von

    vor 2 Jahren

    Hey @Mario Sa.,

     

    vielen Dank für deine Hilfe.

    Die Fernbedienung ist heute angekommen.

     

    Euer Service ist echt unschlagbar.

     

    Weiter so 😊

     

    VG Patrick

    Antwort

    von

    vor 2 Jahren

    Hey Patrick, vielen Dank für die Rückmeldung. 😊

     

    Es freut mich sehr, dass der liebe Mario dir helfen konnte und die Fernbedienung auch schon eingetroffen ist. 

     

    Bitte melde dich jederzeit wieder, wenn du eine Frage oder ein Anliegen hast. 

     

    Lieben Gruß

    Diandra S.

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Uneingeloggter Nutzer

Frage

von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Keine Tags gefunden!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.