Maximale Anzahl der Streams erreicht

vor 2 Jahren

Hallo zusammen,

 

wir haben zweimal die ONE im Einsatz. Gestern Abend kam auf einer ONE die Meldung, dass die maximale Anzahl der Streams erreicht ist. Ich müsse auf dem anderen Gerät zuerst den Stream beenden, um den Sender zu schauen. Tatsächlich wurde auf beiden ONE der gleiche Sender geschaut.

 

Wie kommt diese Meldung zustande?

1928

8

  • vor 2 Jahren

    scheilo79

    wir haben zweimal die ONE im Einsatz. Gestern Abend kam auf einer ONE die Meldung, dass die maximale Anzahl der Streams erreicht ist

    wir haben zweimal die ONE im Einsatz. Gestern Abend kam auf einer ONE die Meldung, dass die maximale Anzahl der Streams erreicht ist
    scheilo79
    wir haben zweimal die ONE im Einsatz. Gestern Abend kam auf einer ONE die Meldung, dass die maximale Anzahl der Streams erreicht ist

    Welcher Tarif. Normalerweise sind 3 gleichzeitig erlaubt 

    7

    Antwort

    von

    vor 2 Jahren

    war sonst nirgends angemeldet...muss ich dann mal beobachten...oder den guten alten MR wieder aufstellen

    Antwort

    von

    vor 2 Jahren

    Guten Abend @scheilo79,

     

    gib uns gerne Bescheid, sollte die Meldung erneut auftauchen. Notiere dir dann bitte den Zeitpunkt der Meldung. Wir geben das dann einmal zur Prüfung in die Fachkollegen/Fachkolleginnen ab. 

     

    Viele Grüße

     

    Katja M.

    Antwort

    von

    vor 2 Jahren

    @Katja M. 

    lass uns bitte hier weitermachen:

     

    https://telekomhilft.telekom.de/t5/Fernsehen/Geraetelimit-erreicht/m-p/5939102#M536643

     

    Meldung zu maximalen Steeams nicht mehr aktuell. Geht um das Gerätelimit!

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Uneingeloggter Nutzer

Frage

von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

in  

469

2

1

in  

230

0

2

in  

338

0

2

in  

8792

0

8

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Keine Tags gefunden!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.