• abbrechen
        Suchergebnisse werden angezeigt für 
        Stattdessen suchen nach 
        Meintest du: 
        Antworten
        Gelöst

        Lights on but wifi still doesn’t work

        1 Sterne Mitglied
        1 Sterne Mitglied
        Beitrag: 1 von 11

        The wlan and status lights are on for the smartbox device but not able to connect to wifi. Any help?

        2 AKZEPTIERTE LÖSUNGEN

        Akzeptierte Lösungen
        Telekom hilft Team
        Telekom hilft Team
        Lösung
        Akzeptiert von
        Beitrag: 10 von 11
        Hello @chai.vijayakumar

        I had a look at your contract and your line. I've reset your line one more time. Does it work now? Are you able to set up your Router now?

        Greetings

        Karsten L.
        Damit ich schnell weiterhelfen kann, füllen Sie bitte in Ihren Benutzerdaten die Felder „Kundennummer“ und/oder „Telefonnummer“ aus. Über folgenden Link gelangen Sie sofort zur richtigen Stelle in Ihrem Profil. Im Anschluss freue ich mich über eine kurze Rückmeldung.
        1 Sterne Mitglied
        1 Sterne Mitglied
        Lösung
        Akzeptiert von
        Beitrag: 11 von 11
        Hi!!! It works now, thank you so much!!
        10 ANTWORTEN 10
        Community Guide
        Community Guide
        Beitrag: 2 von 11

        @chai.vijayakumar  schrieb:

        The wlan and status lights are on for the smartbox device but not able to connect to wifi. Any help?


        What kind of "smartbox device" do you mean/use? Do you mean an Internet Access Device like a Speedport or a FRITZ!Box or do you mean a special Smart Home Base.

         

        If you mean a Telekom Speedport please use this link:

         

        http://speedport.ip/html/login/status.html

         

        and tell us the name of the device.

         

        Regards Ulrich

        Meine Signatur: Der wichtigste Link für Speedport Nutzer/innen:
        http://speedport.ip/html/login/status.html
        Achtung: Beim Speedport Pro gilt folgender Link http://speedport.ip/0.1/gui/status/

        1 Sterne Mitglied
        1 Sterne Mitglied
        Beitrag: 3 von 11
        @UlrichZ hi, I have a speedport smart 3
        Highlighted
        1 Sterne Mitglied
        1 Sterne Mitglied
        Beitrag: 4 von 11
        Also the link you provided does not work for me😕
        Community Guide
        Community Guide
        Beitrag: 5 von 11

        @chai.vijayakumar : Please check, if your Speedport Smart 3 works with the actual firmware 010137.3.0.005.3:

         

        https://www.telekom.de/hilfe/geraete-zubehoer/router/speedport-smart-3/firmware-speedport-smart-3

         

        If not, please try to actualize the firmware. Do the problems still exist after that?

         

        Greetings Ulrich

        Meine Signatur: Der wichtigste Link für Speedport Nutzer/innen:
        http://speedport.ip/html/login/status.html
        Achtung: Beim Speedport Pro gilt folgender Link http://speedport.ip/0.1/gui/status/