• abbrechen
        Suchergebnisse werden angezeigt für 
        Stattdessen suchen nach 
        Meintest du: 
        Antworten

        No internet

        1 Sterne Mitglied
        1 Sterne Mitglied
        Beitrag: 1 von 5

        Hi,

        My internet has been not working for now 6 days. A technician had come on 21.05 to check my connection. He said that the issue is not with my house but due to some cable outside. Since that issue is not under his preview. He told he would inform so that could be fixed. He said the timeline would be maximum 1 day. Since it was still not fixed by today, I talked with  customer care again today and they were not able to give a timeline also. Would anyone know how i should move about to get this fixed? Its very difficult without internet as my work rely on it a lot. 

        Sorry for writing this in English. My German is really bad.

        4 ANTWORTEN 4
        Highlighted
        Community Guide
        Community Guide
        Beitrag: 2 von 5

        Please do fill your forum profile, the link in my footer will guide you to the profile.

        That will allow a teamie to check the status.

         

        Achtung! Klick hier! Kundennummer/Rückrufnummer im Forenprofil nicht öffentlich sichtbar eintragen

        Ich bin Telekomkunde, kein Telekomangestellter. Und ich bevorzuge meist AVM Hardware: Meine Profilseite
        Telekom hilft Team
        Telekom hilft Team
        Beitrag: 3 von 5
        Hello @sarat

        Sorry for the late reply. Do you still have problems with your connection?

        Greetings

        Karsten L.
        Damit ich schnell weiterhelfen kann, füllen Sie bitte in Ihren Benutzerdaten die Felder „Kundennummer“ und/oder „Telefonnummer“ aus. Über folgenden Link gelangen Sie sofort zur richtigen Stelle in Ihrem Profil. Im Anschluss freue ich mich über eine kurze Rückmeldung.
        1 Sterne Mitglied
        1 Sterne Mitglied
        Beitrag: 4 von 5

        Thanks @Karsten L. It was fixed on saturday. Everything is fine now. 

        Telekom hilft Team
        Telekom hilft Team
        Beitrag: 5 von 5
        Sounds good.
        If you got any problems again, just give me a text here and I'll have a look at it.
        I wish you a nice week.
        Greetings

        Karsten L.
        Damit ich schnell weiterhelfen kann, füllen Sie bitte in Ihren Benutzerdaten die Felder „Kundennummer“ und/oder „Telefonnummer“ aus. Über folgenden Link gelangen Sie sofort zur richtigen Stelle in Ihrem Profil. Im Anschluss freue ich mich über eine kurze Rückmeldung.