• abbrechen
        Suchergebnisse werden angezeigt für 
        Stattdessen suchen nach 
        Meintest du: 
        Antworten

Technischer Fehler im Netz speedport w723v Typ A

1 Sterne Mitglied
        1 Sterne Mitglied
        Beitrag: 6 von 18

Hi @FelixKruemel,

Thanks a lot for your reply. I just followed your suggestion to open a ticket for Stoerung, and what's amazing that when I finished filling the form, the Internet worked again Fröhlich Although, truly speaking, I don't know what's wrong with my Internet and it seems that Telekom is still dealing with my Stoerung, the Internet works again. Thanks for your help, and have a nice Sunday.

Best wishes,

Tianchi

1 Sterne Mitglied
        1 Sterne Mitglied
        Beitrag: 7 von 18

Hi @Waage1969 

Thanks for your reply. Luckily my Internet works againFröhlich I just filled in the ticket for Stoerung, and then the Internet works. I don't know what's wrong with it, but anyway, thanks a lot for your help. Have a nice day!

Best wishes,

Tianchi

Telekom hilft Team
        Telekom hilft Team
        Beitrag: 8 von 18
        Hey @ltc0510 welcome to our Community.

I tried to catch you by phone but just got the mailbox. I've seen that you already cancelled the ticket. So everthing seems fine, right? Fröhlich Otherwise please let me know.

Thanks for the escalation @Waage1969 and all others that helped. Fröhlich

Kind regards Sven Ö.
        Schon gesehen? Hinterlegt eure Daten im Profil, damit wir bei Bedarf schneller helfen können.
        1 Sterne Mitglied
        1 Sterne Mitglied
        Beitrag: 9 von 18

Hi @Sven Ö. 

Sorry that missed your phone call. Now everything goes well, therefore I cancelled my ticket half an hour ago. Thanks a lot for your calling and messages. I really appreciate for all the helps here. Have a nice weekend Fröhlich

Best wishes,

Tianchi

Highlighted
        5 Sterne Mitglied
        5 Sterne Mitglied
        Beitrag: 10 von 18

ich will leider nicht das Thema jetzt aufbauschen aber ich muss noch was loswerden.

@FelixKruemel  schrieb:

@MichaelP. 

Und warum hast du das jetzt gepostet? Der Router hat ein englisch-sprachiges Menü. Und wir können hier ohne Probleme auch Englisch sprechen Zwinkernd

Ich lese lieber das englische Original als den Übersetzer Quatsch.

@FelixKruemelehrlich? WOW, supper toll.

Weist du aber was mich an deiner Einstellung stört: der nächste mit dem gleichen Problem der die Suche verwendet, und vielleicht KEIN englisch spricht steht da wie der Ochs vorm Berg!!
        Bevor ich also sowas wie du poste sollte ich mal noch einen Zacken mehr denken.