We use cookies and similar technologies (including
) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.
By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.
Find more information in the Privacy Policy and Partner List.
Use of Utiq technology powered by your telecom operator
We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).
The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.
It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).
The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:
- on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
- on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.
By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.
You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.
Akzeptierte Lösung
Anonymous User
akzeptiert von
MP0602
vor 6 Jahren
Hallo @fynn_joachim,
Das geht leider nicht.
Denn es soll dich an das Aufladen errinnern.
Was helfen könnte, eine Automatische Aufladung aktivieren, dann wird ab einem gewissen Guthaben, die Karte automatisch aufgeladen.
16
2
fynn_joachim
Antwort
von
Anonymous User
vor 6 Jahren
Hallo Der EinelstDa,
danke für die Antwort.
2
SenolSancak
Antwort
von
Anonymous User
vor 4 Jahren
AW: Prepaid Guthabenansage abstellen
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Anonymous User
Akzeptierte Lösung
Mächschen
akzeptiert von
der_Lutz
vor 6 Jahren
Mindestens 5 Euro aufladen
16
3
muc80337_2
Antwort
von
Mächschen
vor 6 Jahren
Und die 5 Euro Aufladecodes gibt es eigentlich nur entweder im Telekom Shop oder im Edeka als edeka-smart Aufladecode (der aber offenbar auch bei MagentaMobil Prepaid funktioniert)
1
SenolSancak
Antwort
von
Mächschen
vor 4 Jahren
Stimme der Guthabenansage bei der Prepaidnutzung abstellen? xxxxxxxxxxx kundennummer xxxxxxxxxxx
*persönliche Daten editiert. Bitte hinterlegen Sie diese in Ihrem Profil. Daniela B.
0
Anonymous User
Antwort
von
Mächschen
vor 4 Jahren
fynn_joachim Wie kann man die lästige Stimme der Guthabenansage bei der Prepaidnutzung abstellen? Wie kann man die lästige Stimme der Guthabenansage bei der Prepaidnutzung abstellen? fynn_joachim Wie kann man die lästige Stimme der Guthabenansage bei der Prepaidnutzung abstellen? Mindestens 5 Euro aufladen
Wie kann man die lästige Stimme der Guthabenansage bei der Prepaidnutzung abstellen?
Wie kann man die lästige Stimme der Guthabenansage bei der Prepaidnutzung abstellen?
Mindestens 5 Euro aufladen
@SenolSancak
Dann ist die Stimme weg😀
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Mächschen
Ludwig II
vor 6 Jahren
Wie kann man die lästige Stimme der Guthabenansage bei der Prepaidnutzung abstellen? Ich weis selbst wenn das Guthaben wieder aufgeladen werden muss.
Wie kann man die lästige Stimme der Guthabenansage bei der Prepaidnutzung abstellen?
Ich weis selbst wenn das Guthaben wieder aufgeladen werden muss.
Dann brauchst du ja nur rechtzeitig aufladen!
2
0
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von
fynn_joachim