4 years ago
Hallo und einen wundervollen guten Tag,
wir können seit heut Morgen leider keine e-Mails mehr empfangen/senden, gestern funktionierte es noch ohne Probleme.
Wir nutzen Outlook und das Programm kann sich anscheinend nicht mehr mit dem T-Online Server verbinden? Können Sie mir bitte behilflich sein?
Folgende Fehlermeldung erhalten Personen, welche uns Mails schicken wollen (Mailadresse jeweils gelöscht):
Reporting-MTA: DNS; mo4-p00-ob.smtp.rzone.de
Received-From-MTA: DNS;**************
Arrival-Date: Wed, 19 May 2021 11:24:41 +0200 (CEST)
Final-Recipient: RFC822; ***************
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: DNS; smtp-01.tld.t-online.de [********]
Diagnostic-Code: SMTP; 550 5.7.1 <***********> is not one of our own
addresses
or at least syntactically incorrect. We do not relay
messages for other domains.
Last-Attempt-Date:
Final-Log-ID: a04454x4J9Of2gg
Vielen Dank im Voraus.
YB
218
0
4
This could help you too
Popular tags last 7 days
You might also be interested in
Request purchasing advice
Fill out our online contact form quickly and easily so that we can advise you personally in a timely manner.
View offers
Current Telekom offers for mobile communications (5G/LTE), landline and Internet, TV & more.