Calculation is not correct
vor 7 Jahren
Hello I see your letter but that caculation its not correct I have paid that money Thank and I have THE evidence
______
Title changed and screenshots deleted by Mikko
Hinweis:
Dieser Beitrag wurde geschlossen.
Hinweis:
Dieser Beitrag ist nicht mehr für Antworten oder Kommentare geöffnet und ist nicht mehr für die Mitglieder der Community sichtbar.
300
0
0
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor einem Jahr
438
0
3
vor 5 Jahren
779
0
3
vor 3 Jahren
335
0
1
vor 7 Monaten
37
0
1
Beliebte Tags letzte 7 Tage
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.
Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.
vor 7 Jahren
@Pius11
It is very dangerous to write down your own personal data here - this is a public forum,
e.g.: your customer no, invoice nr. and so on.
Plse delete this data at once - otherwise they will be deleted by the authorized personnel here.
[Sherlocka: Beitragstitel an Starttitel angepasst.]
0
vor 7 Jahren
Hello @Pius11,
please complete your costumer data (costumer number (Kundennummer) and telephone number (Rückrufnummer)) in your profile.
https://telekomhilft.telekom.de/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile%3Atelekom-custom-user-profile-userdata
Greetings
Mikko
0
vor 7 Jahren
Good evening @Pius11,
and many thanks to @Sherlocka, @Gelöschter Nutzer and @Mikko. They are totally right:
You should not post any private data in a public manner. You can provide me with all data through the link, which was already posted by @Mikko.
Please give me a wink, after it is done.
Regards,
Johannes P.
______
Betreff aus Datenschutzgründen angepasst von Mikko
0
von
vor 7 Jahren
@Pius11
You did not succeed in completing your profile
within two weeks - this means for me:
- Problem not urgent anymore or meanwhile solved.