Gelöst
Moving apartment. Did not receive any call back.
vor 6 Jahren
Hello.
My German is bad. I have a ticket open regarding my move of apartment in 2 weeks. I have sent an email over 10 days ago with the details.
I did receive an email giving me a callback number but this number gave back an error (it did not work). I have also called the help number (with the assistance of a German colleague at work). I was informed that someone would call me to discuss the next day. I received no call back, no missed calls or email.
I would like to continue using Telkom in my new address or be allowed to terminate my contract as I am moving apartment on the 31.4.2020.
My current details are in my profile.
280
0
10
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 5 Monaten
40
0
3
vor 4 Jahren
240
0
1
vor einem Jahr
138
0
1
Gelöst
625
0
5
vor 5 Jahren
650
0
2
Beliebte Tags letzte 7 Tage
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.
Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.