Gelöst

Die neue SIM-Karte erkennt das Netzwerk nicht

vor 6 Monaten

Hallo. Ich habe die SIM-Karte vor etwa 42 Stunden in das Telefon eingelegt und Mitarbeiter der Telekom teilten mir mit, dass die Karte aktiviert sei.

 

Das Telefon erkennt diese Karte, aber die SIM-Karte kann keine Verbindung zum Netzwerk herstellen.

Ein Neustart hilft nicht, das Problem liegt nicht am Telefon. Andere SIM-Karten funktionieren

 

Was kann ich sonst noch tun?

 

English version

 

Hello. I put the SIM card in the phone about 42 hours ago and Telekom staff told me that the card was activated.

The phone recognizes this card, but the SIM card cannot connect to the network.

Restarting does not help, the problem is not with the phone. Other SIM cards work

What else can I do?

152

8

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 6 Monaten

    Hello, @LutzV !

     

    I tried to activate it, but it is already written "active" and if I try to enter settings, the system sends me a confirmation code to the number which is on the SIM that doesn't work.

     

    I have already contacted a Telekom employee, he tried his best to help me, but at the very end, we decided to get me a new SIM.

     

    Thank you very much for your time and help!

     

    Kind regards,

     

    DisMorales 

    0

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen