Kundennummer is missing
vor einem Jahr
How do I get it if I use prepaid tariff? I want to change my SIM to e-SIM.
101
4
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
Gelöst
408
0
1
230
0
2
vor 13 Jahren
16013
0
13
vor 6 Jahren
270
0
2
vor einem Jahr
How do I get it if I use prepaid tariff? I want to change my SIM to e-SIM.
101
4
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
408
0
1
230
0
2
vor 13 Jahren
16013
0
13
vor 6 Jahren
270
0
2
vor einem Jahr
Hi @Serhii Tymoshenko
Call 0800 330 2202.
Since your profile is only 33% filled:
So that a team can help you, please enter your details in your profile here. This goes under: My settings/Meine Einstellungen
What is the best way to fill?
Click on “More information” (spoiler).
Zuerst prüfen.
Dann hier befüllen
Und zum Schluss:
Auch wichtig bei dem telefonischen Gespräch die letzten 6 Zahlen der hinterlegten IBAN und die Kundennummer griffbereit zu haben. Dies geschieht für den Datenabgleich.
3
Antwort
von
vor einem Jahr
The problem is I don't know my Kundennummer. That's another account, connected to the same email, with my phone number.
Antwort
von
vor einem Jahr
@Serhii Tymoshenko
The best thing to do is to go to a T-Shop with your concerns.
https://www.telekom.de/telekom-shops
Antwort
von
vor einem Jahr
Hello @Serhii Tymoshenko,
You can also verify yourself via SMS Tan or SIM Card number.
It is up to you if you want to do it in a Telekom shop or if you want us to call you.
Let me know how you want to proceed.
Kind regards
Anna K.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von