Gelöst

Kündigung des heute abgeschlossenen Vertrages einerCombiCard Data Comfort S

vor 5 Jahren

Ich hatte heute ein nettes Telefonat mit einer Dame von der Telekom, die mir eine kostenlose CombiCard Data Comfort S angeboten hat. Auf mehrmalige Nachfrage wurde immer wieder bestätigt, das diese Karte nichts kostet. Daraufhin ließ ich mich breitschlagen und stimmte dem kostenlosen Vertrag zu. Wie ich jetzt bei der E-Mail gesehen habe, die ich bekommen habe, verliere ich meinen Magenta Eins Vorteil von 10 € und mein Vertrag verteuert sich dadurch um 9,95 €. Was ist das denn für ein unmögliches Geschäftsgebaren. Wie kann ich den Vertrag sofort kündigen? Was sind das für miese Mitarbeiter, die die Kunden so über den Tisch ziehen. Was bekommen die an Provision?

 

237

6

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 5 Jahren

    Hallo @astriddiegler 

    auf der Auftragsbestätigung ist auch eine Widerspruchsbelehrung in der steht wie es geht.

    Innerhalb von 14 Tagen nach Zugang der Auftragsbestätigung kann den Auftrag widersprechenrufen.

    0

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members'.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq's privacy portal ("consenthub"). For more, see Utiq's privacy statement.