Stream on music

vor 5 Jahren

Hallo,

 

ich habe den Mobil S Vertrag und kann kein Stream on music dazu buchen.

 

Könnte mir da jemand weiterhelfen?

 

Vielen Dank

293

8

  • vor 5 Jahren

    Hallo @hareg,

    In welcher Generation befindet sich der MagentaMobilS-Tarif?

    Nur im aktuellen Tarif kann man StreamOn Musik dazubuchen.

    5

    Antwort

    von

    vor 5 Jahren

    hareg

    4. Generation

    4. Generation

    hareg

    4. Generation


    @hareg  Must erst in die 5 Generation wechseln 

    Antwort

    von

    vor 5 Jahren

    Hallo,

    dann ist aber auch der Magenta Vorteil mit 10€ weg oder?

    Antwort

    von

    vor 5 Jahren

    hareg

    Hallo, dann ist aber auch der Magenta Vorteil mit 10€ weg oder?

    Hallo,

    dann ist aber auch der Magenta Vorteil mit 10€ weg oder?

    hareg

    Hallo,

    dann ist aber auch der Magenta Vorteil mit 10€ weg oder?


    @hareg  ja dann sind es nur noch 5 Euro aber mehr Datenvolumen.

     

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

  • vor 5 Jahren

    Hallo @hareg,

    wie hier schon von @Thunder99 richtig geschrieben wurde, ändert sich der MagentaEins Vorteil von 10.- Euro auf 5.- Euro, aber der Magenta Mobil S Tarif hat jetzt 6 GB und durch den MagentaEins Vorteil bekommst du 12 GB. Klingt doch super. Fröhlich

    Wenn du Hilfe brauchst bei der Buchung, dann melde dich hier gerne erneut.

    Viele Grüße

    Maria R.

    1

    Antwort

    von

    vor 5 Jahren

    Hallo,

    sind aber auch 3€ mehr im Tarif also insgesamt 8€ 😉 muss ich mir überlegen.

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Uneingeloggter Nutzer

Frage

von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

vor 5 Jahren

in  

638

0

2

Gelöst

in  

688

0

1

Gelöst

in  

15467

0

6

Gelöst

in  

153

0

1

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Keine Tags gefunden!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.