Gelöst

Vertragsverlängerung For Friends

vor 7 Monaten

Hallo,

Am 10.10.2024 läuft mein Mobilfunk Vertrag aus Magenta M for Friends.

Ich überlege nun, was ich machen soll.

Vertrag weiter laufen lassen und später verlängern?

mit oder ohne Handy (iPhone ist sehr teuer in Verlängerung)?

bleibt mein For Friends Tarif erhalten (hatte damals Sonderaktion von 30% Rabatt)?

Soll ich kündigen, um ein besseres Angebot zu erhalten?

Vielleicht setzt sich ein Teamie mit mir in Verbindung?

vielen Dank im Voraus 

Michael 

 

 

298

8

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 7 Monaten

    Hallo @michalehr 

     

    Für Forfriends geht es nur über diese Hotline

     

    0800 33 0034554
    Mo. – Fr. 9 – 18 Uhr

     

    Und 30 % sind es dann nicht mehr.

    Aktuell 15 %

    30% sind weiterhin aktuell

     

    4

    Antwort

    von

    vor 7 Monaten

    Hey  @michalehr,

     

    wenn du die Verlängerung nicht über dein Kundencenter durchführen möchtest, kannst du dich wie bereits von @Marcel2605 geschrieben, direkt an die For Friends Hotline oder aber auch wie von @→мαтαıмακı←Kein Bock mehr geschrieben an uns wenden. Such dir den Weg aus, welchen du nutzen möchtest. Wenn du einen Rückruf von uns wünscht, schreib uns hier einfach, wann wir dich gut telefonisch erreichen können.

     

    Beste Grüße

    Mario Sa.

    Antwort

    von

    vor 7 Monaten

    Hi Mario,

    danke für das Angebot, das ich gern annehme.

    Also ein Rückruf würde mich sehr freuen. Heute ab 18 Uhr oder gern auch morgen Mittwoch zwischen 8 und 14.30 oder auch nach 18 Uhr.

    Danke im Voraus

    Beste Grüße

    Michael

    Antwort

    von

    vor 7 Monaten

    Hey @michalehr,

     

    vielen Dank für das freundliche Gespräch.

     

    Wie besprochen sind dir die Konditionen unsererseits bekannt und kannst dir überlegen, ob du die Verlängerung über uns oder Online tätigen möchtest.

     

    Wenn noch Rückfragen auftreten, sind wir hier für dich da.

     

    Beste Grüße

    Mario Sa.

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

in  

660

0

3

in  

173

0

1

Gelöst

in  

458

0

3

in  

218

0

1

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Keine Tags gefunden!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.