We use cookies and similar technologies (including
) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.
By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.
Find more information in the Privacy Policy and Partner List.
Use of Utiq technology powered by your telecom operator
We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).
The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.
It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).
The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:
- on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
- on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.
By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.
You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.
Marcel2605
vor 3 Jahren
Telefoniecenter
https://www.telekom.de/hilfe/festnetz-internet-tv/telefonieren-einstellungen/sprachbox/sprachbox-standard-universal/sprachbox-der-telekom-einschalten-ausschalten?samChecked=true
@wagner-uta
3
2
cannondaleMuc
Antwort
von
Marcel2605
vor 3 Jahren
Telefoniecenter https://www.telekom.de/hilfe/festnetz-internet-tv/telefonieren-einstellungen/sprachbox/sprachbox-standard-universal/sprachbox-der-telekom-einschalten-ausschalten?samChecked=true @wagner-uta
Telefoniecenter
https://www.telekom.de/hilfe/festnetz-internet-tv/telefonieren-einstellungen/sprachbox/sprachbox-standard-universal/sprachbox-der-telekom-einschalten-ausschalten?samChecked=true
@wagner-uta
@Marcel2605
du hast schon gelesen, dass es um Mobilfunk geht?
1
Marcel2605
Antwort
von
Marcel2605
vor 3 Jahren
du hast schon gelesen, dass es um Mobilfunk geht?
@cannondaleMuc
nein, nicht über die Kategorie oben. Hab ich leider nicht darauf geachtet...
Hab nur auf die Threadüberschrift und die Frage geachtet, was ja im ersten Moment alles sein kann.
Sorry..
2
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Marcel2605
Käseblümchen
vor 3 Jahren
Wo kann ich meine Voicemail neu einrichten??? Danke!
Wo kann ich meine Voicemail neu einrichten??? Danke!
Nach Installation einfach links oben auf die 3 wagrechten Striche Tippen, und dann Punk für Punkt duch das Menü hangeln.
Aber sicher bin ich nicht, ob ich deine Frage richtig verstanden habe.
3
0
cannondaleMuc
vor 3 Jahren
Wo kann ich meine Voicemail neu einrichten??? Danke!
Wo kann ich meine Voicemail neu einrichten??? Danke!
@wagner-uta
hier gibt es einiges an Informationen zur Mobilbox und Voicemail.
https://www.telekom.de/hilfe/mobilfunk-mobiles-internet/mobilbox?samChecked=true
du könntest aber dein Anliegen auch etwas genauer beschreiben. geht es um die Einrichtung in Voicemail App?
gibt es da Probleme?
4
0
wagner-uta
vor 3 Jahren
Ich habe mich schlecht ausgedrückt! Ich möchte die Ansage der Voicemail auf meinem Redmi7 ändern und weiss nicht wo und wie!!!
0
0
Susanne L.
Telekom hilft Team
vor 3 Jahren
Hallo, wagner-uta,
herzlich willkommen in unserer Community und vielen Dank für deinen Beitrag. Die Änderungen des Begrüßungstextes kannst du ganz einfach über die Einstellungen der Voicemail App vornehmen. Zur Unterstützung einmal dieser Link
Sehr gerne bin ich für weitere Fragen für dich da.
Lieben Gruß
Susanne L.
1
0
Susanne L.
Telekom hilft Team
vor 3 Jahren
konntest du deine Ansage der Voicemail ändern? Oder darf ich dir noch behilflich sein?
Ich freue mich über eine kurze Information von dir.
Lieben Gruß
Susanne L.
1
0
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von
wagner-uta