Gelöst

Gosund Steckdose verbindet sich nicht

vor 2 Jahren

Ich versuche schon 2 Tage meine neu erworbenen Smarten Steckdosen von Gosund zu installieren doch leider ohne Erfolg.

Hab an meinen Router Speedport Smart 3 das 5 GHz Band ausgeschaltet doch es funktioniert nicht. Meine Schwester hat die gleichen Steckdosen und sie konnte sie Problemlos mit Alexa verbinden ohne die App von Gosund zu installieren. Ich habe bereits beide Wege Probiert und bin mittlerweile ratlos. Liegt es vllt am Router? Meine Schwester hat eine FRITZ!Box.

 

[Kurzbeschreibung von @pamperlapescu bearbeitet. Vorher: Gesund Steckdose verhindert sich nicht]

5618

1

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

vor 4 Jahren

in  

1525

2

4

Gelöst

in  

323

0

1

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.