We use cookies and similar technologies (including
) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.
By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.
Find more information in the Privacy Policy and Partner List.
Use of Telecom and Utiq powered technology on this website for digital marketing By consenting, you let Utiq SA/NV and your telecom operator activate the Utiq technology for this website. Utiq will first check if it’s available to you using your IP address. If yes, Utiq will share your IP address with your operator which will create an identifier for Utiq using the IP and an account reference such as your mobile number. We (Telekom Deutschland GmbH) will use the Utiq technology to recognise you and collect insights about your navigation across this and any of our other websites (only those where you also activated the Utiq technology). This is to perform our digital marketing activities listed above, depending on the consents you give us for this. You can withdraw your consent to the use of Utiq technology at any time using Utiq’s privacy portal (“consenthub”) or via "Manage Utiq" at the bottom of this site (for this website only). For more, see Utiq's Privacy Statement.
Mächschen
vor 6 Jahren
Die Telekom wird dir zum Laufzeitende kündigen.
Was für Leistungen brauchst du, du könntest zeitnah in jeden Tarif kommen.
16 Mbit/s oder mehr?
100 GB oder Mehr?
Festnetzflat?
Fernsehen?
(Welchen) Handyvertrag bei Telekom?
Welchen Router hast du aktuell?
0
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Mächschen
Kugic
vor 6 Jahren
Ich muss meinen Vertrag (call & surf comfort (5) standard) anpassen da mein Anschluss umgestellt wird. Gibt es ein Sonderkündigungsrecht?
Ich muss meinen Vertrag (call & surf comfort (5) standard) anpassen da mein Anschluss umgestellt wird. Gibt es ein Sonderkündigungsrecht?
Wenn du nicht umstellst, wird ja von Seiten der Telekom gekündigt.
Du brauchst da nichts mehr machen
0
10
Ältere Kommentare anzeigen
josihans
Antwort
von
Kugic
vor 6 Jahren
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Kugic
Andrea B.
Telekom hilft Team
vor 6 Jahren
schade das du uns verlassen möchtest.
Sofern du deine aktuelle Rufnummer behalten möchtest, wäre die Portierung durch den neuen Anbieter der sinnvollste Weg.
Durch den Auftrag zur Rufnummernmitnahme wird zeitgleich die Kündigung des Anschlusses ausgesprochen und ein nahtloser Übergang ausgehandelt.
Sollte dir die Rufnummer nicht wichtig sein, kannst du natürlich eine reguläre Kündigung zusätzlich aussprechen und dann einen Neuantrag bei dem Anbieter stellen.
Konnte ich damit deine Frage klären? Ansonsten hinterlege ich gerne in deinem Profil unter http://bit.ly/Kundeninfos deine Daten.
Dann klingel ich gerne bei dir durch.
Viele Grüße
Andrea B.
1
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Andrea B.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
josihans