Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
not able to connect to wifi.
vor 6 Jahren
The wlan and status lights are on for the smartbox device but not able to connect to wifi. Any help?
215
0
4
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
446
0
3
709
0
1
vor 3 Jahren
731
0
2
vor 4 Jahren
244
0
4
vor 2 Monaten
244
0
1
juergen3004
Community Guide
vor 6 Jahren
Hallo @Langmatthias67
Which device are we talking about?
Explain smartbox in more detail.
6
2
Ältere Kommentare anzeigen
juergen3004
Antwort
von
juergen3004
vor 6 Jahren
4
Dean B.
Telekom hilft Team
vor 6 Jahren
So you are using out Speedport Smart 3 and you are not able to connect you smartphone or other devices to the Wifi?
Which devices are you trying to connect to the Speedport? Did it work before? At what point does it fail?
Kind regards
Dean B.
1
0