Gelöst
Returning a router
vor 8 Jahren
Dear all,
sorry for writing in English, I am a foreigner who spent some time living in Germany, I moved out last year and cancelled the contract but ever since I cannot send back the router. The online tool that helps you do it doesn't work, when I type in my customer number and postal code, it doesn't locate me. Maybe I should have done it before cancelling the contract, as I do not exist anymore in Telekom's database as a customer. In any case, I am looking forward to your help to finally send the router back.
Many thanks
Kristina
529
0
10
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 3 Jahren
1909
0
5
vor 2 Jahren
460
0
1
18560
0
1
Gelöst
vor 6 Jahren
283
0
2
Akzeptierte Lösung
Detlev K.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
kristina.shmarenkova
vor 8 Jahren
dont think anymore about it. You have got a credit on your last bill today for the router. It is not any more in our database.
So we are through.
Greets Detlev K.
3
2
Ältere Kommentare anzeigen
Detlev K.
Telekom hilft Team
Antwort
von
Detlev K.
vor 8 Jahren
1
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Detlev K.