telefonieren nur übern Lautsprecher möglich

vor 5 Jahren

Hallo,

 

ich kann leider nur noch über den Lautsprecher telefonieren. auch eine Aktualisierung des Updates hat nicht geholfen 

 

was kann das sein, handy 4 Monate alt 

652

7

  • vor 5 Jahren

    Welches Handy?
    welches OS ?

     

    Kann natürlich sein das, das Micro/Lautsprecher def. ist

     

     

    2

    Antwort

    von

    vor 5 Jahren

    Herzlich willkommen @schindler.michael01 

     

    Meine Glaskugel ist derzeit nicht verfügbar.... 3 Fragen

     

    1. welches Smartphone ? 

    2. welches Betriebssystem ? 
    3. wo erworben ? 

    Viele Grüße 

    Antwort

    von

    vor 5 Jahren

    iPhone 8

    IOS 13.3.1

    bei der Telekom

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

  • vor 5 Jahren

    schindler.michael01

    ich kann leider nur noch über den Lautsprecher telefonieren.

    ich kann leider nur noch über den Lautsprecher telefonieren.

    schindler.michael01

    ich kann leider nur noch über den Lautsprecher telefonieren.


    Du meinst wohl eher, das du nur noch freisprechen kannst.

    Demnach kann weder der Lautsprecher, noch das Mikrofon defekt sein.

    Eine genaue Problembeschreibung wäre da schon hilfreich.

    Bitte auch die anderen Fragen beantworten.

    1

    Antwort

    von

    vor 5 Jahren

    Du meinst wohl eher, das du nur noch freisprechen kannst. Demnach kann weder der Lautsprecher, noch das Mikrofon defekt sein.

    Du meinst wohl eher, das du nur noch freisprechen kannst.

    Demnach kann weder der Lautsprecher, noch das Mikrofon defekt sein.

    Du meinst wohl eher, das du nur noch freisprechen kannst.

    Demnach kann weder der Lautsprecher, noch das Mikrofon defekt sein.


    Jetzt müßte man endlich mal wissen welches Smartphone es ist Zwinkernd

    weil es gibt Handys die haben eine "Hörkapsel" und an anderer Stelle einen Lautsprecher für Freisprechen.

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

  • vor 5 Jahren

    Iphone 8

     

    0

  • vor 5 Jahren

    Hallo und guten Abend, @schindler.michael01.

    Kleiner Insiderwitz - bzw. Frage : Die Schutzfolie ist bereits von allen Komponenten abgezogen worden, oder? Fröhlich
    Wenn ja, dann möchte ich dich darum bitte einen Reparaturauftrag zu erstellen.
    Die Kollegen überprüfen das iPhone dann einmal genau und tauschen es bei einem irreparablen Fehler auch aus.

    Freundliche Grüße
    Carolin K.

    0

Uneingeloggter Nutzer

Frage

von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members'.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq's privacy portal ("consenthub"). For more, see Utiq's privacy statement.