until today i do not get invoice from you

vor 8 Jahren

please sent rechnung from

 

 

 

persönliche Daten entfernt - Burny88

 

by post or to email [EDITIERT]

 

__________________________________________________

ds.jpg

 

275

2

    • vor 8 Jahren

      By default, Deutsche Telekom does not mail paper invoces to customers any more.  You should be able to download and print your invoice from https://kundencenter.telekom.de. Log on and then click Anschluss verwalten -> meine Rechnungen and then select whatever invoice you would like to see.

       

      That said, you can also ask to get your invoices on paper again. Details are here (German language only, sorry for that): https://www.telekom.de/hilfe/rechnung/rechnung-erhalten/rechnungen-auf-dem-postweg-erhalten?samChecked=true

       

      1

      Antwort

      von

      vor 8 Jahren

      Hallo @petervandenbrand,

      thank you for your message. Unfortunately you did not get any emails from us, because of a typing error in the email adress. Besorgt
      I fixed that - you will receive our emails from now.

      We apologize for the inconvenience.

      Greetings
      Svenja B.

      Uneingeloggter Nutzer

      Antwort

      von

    Uneingeloggter Nutzer

    Frage

    von

    Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

    Gelöst

    vor 7 Monaten

    111

    2

    3

    Gelöst

    126

    0

    1