Gelöst

Verfügbarkeitsprüfung falsch

vor 2 Jahren

Hallo zusammen,

 

Ich habe aktuell einen Magenta Zuhause L Tarif. Jetzt wollte ich mich gerade darüber informieren mittels Verfügbarkeitsprüfung, ob an meinem Anschluss was schnelleres vorhanden ist. Dabei wurde mir angezeigt, dass an meiner Adresse kein Magenta Zuhause Tarif vorhande ist. 

Woran kann das liegen? Danke für die Hilfe.

 

Beste Grüße 

Screenshot_20221031_152003.jpg

516

11

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 2 Jahren

    @Killerbear01 

     

    Vielen Dank für das angenehme Gespräch vorhin 🙂 

     

    Freut mich sehr, dass wir die Verfügbarkeit prüfen konnten 👍 Wie besprochen habe ich dir auch noch mal das besprochene Angebot per Mail zugeschickt 🤗 Melde dich gerne hier, wenn du Interesse daran hast. 

     

    Viele Grüße 

    Timur K. 

     

    0

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.