Gelöst

Wann wird Vectoring aktiviert?

+2 weitere

vor 7 Jahren

Bei uns wurde vor einigen Jahren " VDSL2 17a (ITU G.993.2)" ausgebaut. 
Der Outdoor DSLAM hat die Software "Broadcom 177.140".

 

Momentan haben wir einen "VDSL 25 TV IP" Vertrag und erhalten auch die vollen 25MBit im Download und 5MBit im Upload.

 

Da wir einen größeren Upload benötigen kommt nun die Frage auf, wann 50 bzw. 100MBit Vectoring aktiviert wird. In den Umliegenden Orten geschieht dies bereits.

Alle Nötigen Daten sollten im Profil hinterlegt sein

639

7

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 7 Jahren

    Hallo @B.F heute habe ich eine Rückmeldung erhalten.

    Leider ist aktuell keine höhere Bandbreite möglich. Es ist auch kein Ausbau auf Vectoring ersichtlich.

    Ich hätte natürlich lieber etwas anderes mitgeteilt, aber so ist der Stand der Dinge.

    Grüße Anne W.

    2

    Antwort

    von

    vor 6 Jahren

    @Anne W. gibt es nun Neuigkeiten auf wann Vectoring aktiviert wird? Der Ausbau wurde anfang August abgeschlossen. Ab wann wird somit Vectoring buchbar sein?

    Antwort

    von

    vor 6 Jahren

    Hallo @B.F

    Ich springe einmal für meine Kollegin Anne ein. Aktuell ist leider noch keine schnellere Leitung verfügbar. Ich hätte gerne auch bessere Nachrichten überbracht.

    Viele Grüße
    Heike B.

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.