Die neue SIM-Karte wird nicht aktiviert
2 years ago
Guten Tag!
Ich habe am Samstag, den 2. März, einen Vertrag mit Sim-Karte für 2 Jahre unterzeichnet. Aber die Nummer ist noch nicht aktiviert. Ich füge die Kartennummer an.
Viele Gruße,
Daiana Gulevich.
121
0
7
This could help you too
Solved
481
0
2
Popular tags last 7 days
You might also be interested in
Request purchasing advice
Fill out our online contact form quickly and easily so that we can advise you personally in a timely manner.
View offers
Find out about our current mobile phone offers.
2 years ago
@Daiana1 ich habe aus datenschutzgründen den ANhang entfernt. Befülle dein Profil und warte bis sich ein Teami meldet.
0
0
2 years ago
Оk, thank you!
0
5
from
2 years ago
Guten Morgen @Daiana1,
wann können wir dich unter der hinterlegten Rufnummer erreichen?
Gruß
Maria R.
0
from
2 years ago
Dear Maria!
I think I should come to the office in person. Thank you for your time and help.
Best regards,
Dayana.
0
from
2 years ago
@Daiana1
Thank you for your response.
I wish you a nice day.
Best regards
Maria R.
0
Unlogged in user
from
Unlogged in user
from