Gelöst
[English] E-Sim profile Reset
vor 2 Jahren
Sorry, my Deutsch isn't good enough for a conversation enough. But can I please request a new eSIM profile?
I did a factory reset on my device without realizing I could not reuse the original eSIM profile....
When I go to 'Meine SIM-Karten' in the Kundencenter it asks me to input a security code that has been sms to my tel number but I can no longer receive anything on that number?
531
0
22
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 7 Monaten
181
0
1
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.
Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Mobilfunk-Angebote.
Akzeptierte Lösung
akzeptiert von
vor 2 Jahren
Thank you very much for the very nice phone call, @Niquu25 .
As discussed, I took care of the changeover. The new profile is now ready for download.
I wish you a nice day.
Kind regards
Carolin L.
0
0
Akzeptierte Lösung
akzeptiert von
vor 2 Jahren
Thank you for helping me with my esim issue. My new Profile is working. I wish you a good day and thank you again for your help.
0