Solved

Hi. Ich habe Magenta zuhause M und ich möchte in Hotspot anmelden aber die Zugangsdaten funktionieren nicht.. bitte helfe.

7 years ago

  • Hi. Ich habe Magenta zuhause M und ich möchte in Hotspot anmelden aber die Zugangsdaten funktionieren nicht.. bitte helfe.

2893

2

  • Accepted Solution

    accepted by

    7 years ago

    Hallo @Rezek Al halaki,

     

    Rezek Al halaki

    Hi. Ich habe Magenta zuhause M und ich möchte in Hotspot anmelden aber die Zugangsdaten funktionieren nicht.. bitte helfe.

    • Hi. Ich habe Magenta zuhause M und ich möchte in Hotspot anmelden aber die Zugangsdaten funktionieren nicht.. bitte helfe.
    Rezek Al halaki
    • Hi. Ich habe Magenta zuhause M und ich möchte in Hotspot anmelden aber die Zugangsdaten funktionieren nicht.. bitte helfe.

    willkommen in der Community - welche Fehlermeldung erscheint? 

     

    Wichtig: Zum einloggen bitte die anschlussbezogene Email-Adresse und das Passwort nutzen. Ist dieses schon vergeben?

     

    Nur um sicher zu gehen: 

    VG

    Peuki

    0

    Unlogged in user

    Answer

    from

  • Accepted Solution

    accepted by

    7 years ago

    Hallo @Rezek Al halaki, schön, dass du dich hier an uns wendest. Um dich in den HotSpot einwählen zu können, brauchst du eine personalisierte E-Mail Adresse und ein Kundencenterpasswort. Selbstverständlich solltest du auch das WLAN To Go aktiviert haben. Die Voraussetzungen und alles was wichtig ist, findest du hier: http://bit.ly/2A3sJhf

    0

    Unlogged in user

    Answer

    from

Popular tags last 7 days

No tags found!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.