Gelöst
Moved out of Germany and still receiving invoice 4 months later.
vor 4 Jahren
I have already asked Telekom to cancel both my mobile and home internet contracts. I no longer live in Germany and it’s has been over 3 months since I’ve asked them to cancel the contracts. Why am I still receiving invoices?
917
0
21
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
Gelöst
223
0
2
Gelöst
277
0
8
vor 2 Jahren
81
0
1
Gelöst
vor 3 Jahren
303
0
3
Akzeptierte Lösung
Anna J.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
Anna J.
vor 3 Jahren
I just found your email and throughout the link within this post of yours.
The cancellation is done and I sent you a seperate answer on your message through our contact form.
Kind regards
Anna J.
0
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Anna J.