We use cookies and similar technologies (including
) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.
By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.
Find more information in the Privacy Policy and Partner List.
Use of Utiq technology powered by your telecom operator
We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).
The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.
It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).
The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:
- on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
- on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.
By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.
You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.
vor 2 Monaten
Kanm man das prüfen?
Wir haben am Freitag die Xplora X6 Play mit eSim bekommen. Die Einrichtung verlief ohne Probleme. Auch die Hinterlegung von verschiedenen Kontakten. Jedoch kann keiner von den Kontakten anrufen oder angerufen werden. Man sieht bspw. auf der Uhr den Kontakt mit dem roten Hörer, aber es tut sich einfach nichts. Ich habe schon in anderen Beiträgen gelesen, dass diese die selben Probleme haben und dies eventuell ein Fehler bzgl. des nicht aktiven VoLTE im Vertrag war. Könnte das auch bei uns der Fehler sein? Kanm man das prüfen?
Dazu dein Profil befüllen, damit die Teamies dich kontaktieren können.
7
Antwort
von
vor 2 Monaten
Hallo Katharina,
lieben Dank für das nette Telefonat. Das Anrufen funktioniert jetzt, allerdings erfolgt der Anruf von der Uhr anonym. Könntest du bitte noch einstellen, dass die Rufnummer der Uhr übertragen wird? Besten Dank.
Liebe Grüße, Heiko
Antwort
von
vor 2 Monaten
@user_33479e perfekt, danke fürs Bescheid geben. 🤗Die Rufnumer wird ab sofort ebenfalls übermittelt, das hatte ich vorhin im ersten Schritt vergessen.
Liebe Grüße
Katharina
Antwort
von
vor 2 Monaten
Perfekt, danke. Jetzt passt alles.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von