Störungen Magenta TV

vor 3 Jahren

Seit gestern abend ist Magenta TV bei mir gestört.

Die Magenta TV-Box startet genau alle 15 Minuten neu.

Die Box-Player  und die ONE haben unregelmäßig kurze Bild- und Ton-Ausfälle (milli-Sekunden).

Wird das noch wo beobachtet?

Für die Magenta TV-Box habe ich online eine Störung gemeldet.

 

Letzte Aktivität

vor 3 Jahren

von

311

9

  • vor 3 Jahren

    @Ludwig II verwendest Du PL 🤣 VG Andi

     

    8

    Antwort

    von

    vor 3 Jahren

    Hallo @Ludwig II,

     

    also eine allgemeine größere Störung war nicht bekannt. Wie schaut es denn heute bei dir aus? Hast du schon eine Rückmeldung zum Ticket erhalten? 

     

    Gruß

    Daniela B.

    Antwort

    von

    vor 3 Jahren

    @Daniela B. 

    Danke für deine Nachfrage.

    ich bekam gestern einen Anruf von einer Technikern und es wurde auch einiges gemessen.

    Nach einem weiteren Anruf haben wir einige techn, Details besprochen und einen weiteren Anruf für morgen (13.01.) vereinbart.

    Ich habe heute einige Veränderungen in meinem Heimnetzwerk vorgenommen und nun scheint alles wieder zu funktionieren.

     

    Antwort

    von

    vor 3 Jahren

    Hallo @Ludwig II,

     

    dann drücke ich meine Däumchen, dass du den Fehler bereits behoben hast. Aber falls nicht und dir der Rückruf morgen auch nicht weiterhilft, dann gib uns bitte einen Wink und wir schauen einmal drüber. 

     

    Gruß
    Daniela B.

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Uneingeloggter Nutzer

Frage

von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

in  

724

0

1

Gelöst

in  

2384

0

7

Gelöst

in  

745

0

4

in  

928

0

1

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members'.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq's privacy portal ("consenthub"). For more, see Utiq's privacy statement.