Gelöst

TCL Server

vor 2 Jahren

  1. Seit gestern ist die Verbindung zum Server TCL Connect für die Uhr MT43 nicht erreichbar. App neu installiert - Anmeldung nicht möglich. 

1682

6

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 2 Jahren

    Dann wird der TCL Server down sein.

    My TCL Connect app wont load or not working properly (loading error / server error / connection error / Screen Freeze / Ping Problem). There are few situations that may cause the load issue in mobile apps. The TCL Connect app server may be down and that is causing the loading issue. Please try after few minutes. Your wifi / mobile data connection not working properly. Please check your data connection. Too many users using the app at same time. Please try after few minutes.

    My TCL Connect app wont load or not working properly (loading error / server error / connection error / Screen Freeze / Ping Problem).

    There are few situations that may cause the load issue in mobile apps.

    1. The TCL Connect app server may be down and that is causing the loading issue. Please try after few minutes.
    2. Your wifi / mobile data connection not working properly. Please check your data connection.
    3. Too many users using the app at same time. Please try after few minutes.

    My TCL Connect app wont load or not working properly (loading error / server error / connection error / Screen Freeze / Ping Problem).

    There are few situations that may cause the load issue in mobile apps.

    1. The TCL Connect app server may be down and that is causing the loading issue. Please try after few minutes.
    2. Your wifi / mobile data connection not working properly. Please check your data connection.
    3. Too many users using the app at same time. Please try after few minutes.


    Die Telekom hat damit nix zu tun, wenn der Internetzugang sonst funktioniert.

    1

    Antwort

    von

    vor einem Jahr

    mann-ohh-mann

    Die Telekom hat damit nix zu tun, wenn der Internetzugang sonst funktioniert.

    Die Telekom hat damit nix zu tun, wenn der Internetzugang sonst funktioniert.
    mann-ohh-mann
    Die Telekom hat damit nix zu tun, wenn der Internetzugang sonst funktioniert.

    Mehr nicht @DAR69 

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

  • vor 2 Jahren

    Grüße @katja.kranke 

    Wird bestimmt der Server down sein, wie @mann-ohh-mann bereits vermutet.

    Ist ja nicht das erste mal, das das vorkommt. Kommt aber selten vor.

    Einfach mal ein paar Stunden warten, eventuell auch mal 1-2 Tage.

     

    2

    Antwort

    von

    vor 2 Jahren

    Seit 2 Jahren lief alles top. Seit ein paar Tagen aktualisiert sich der Standort nur zeitverzögert und nun geht eben nichts mehr. 

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

  • vor einem Jahr

    Gibt's schon Neuigkeiten/Lösungen?

    0

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Uneingeloggter Nutzer

Antwort

von

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