eSim

vor 2 Jahren

Ich habe ein Prepaid-Konto. Jetzt habe ich mir ein MagentaMobil XS mit Premium-Plus-Smartphone bestellt.
Ich habe mein Smartphone bekommen, aber meine eSim war nicht aktiviert und ich habe meine Kundennummer nicht erhalten.

311

9

  • vor 2 Jahren

    Hast du einen Kundencenterzugang, über den du den Tarif verwalten kannst? Dort könnte die Einrichtung der eSIM angestoßen werden.

    4

    Antwort

    von

    vor 2 Jahren

    Okay, I guess it would be best to call the Team at this point. Please check whether you have entered a contact number into your profile  HERE

     

     

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

  • vor 2 Jahren

    Good evening @Fecinema ,

     

    thanks for your writing. When can I reach you by phone?

    Is it still possible to get you by phone with your prepaid number? As I tried it a few minutes ago, I couldn't reach you.

    Or how is it possible to get you by phone so we can have a look what it is about that you eSIM doesn't work.

     

    Best regards 

     

    Sarah D.

    3

    Antwort

    von

    vor 2 Jahren

    yes I am @Malte M. 
    can the call be in English?

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Uneingeloggter Nutzer

Antwort

von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

vor 4 Monaten

in  

568

0

6

vor 3 Jahren

in  

418

0

1

Gelöst

vor 2 Jahren

in  

1005

0

3

vor 2 Jahren

in  

520

0

1

vor 5 Jahren

180

0

2